Література як один із видів мистецтва покликана збуджувати естетичні почуття. Головне – не залишити дитину байдужою, будити її думки і почуття, намагатися створювати такі умови, коли кожен захоче висловитись, а ще краще – коли блищатимуть очі, червонітимуть щоки від захоплення чи то думками і вчинками героїв, чи то власними думками. У ході позакласних та позашкільних годин спілкування доречно зацікавлювати дітей не лише програмовим матеріалом, але й надавати їм додаткову інформацію, сприяти формуванню в учнів уявлень про єдність світового літературного, культурного та цивілізаційного процесу. Під час проведення тижня зарубіжної літератури можна поєднувати різні види творчої та пошукової діяльності, розвиваючи в такий спосіб художньо-естетичні смаки, дитячу винахідливість та кмітливість. Протягом нього діти отримають змогу торкнутися найвизначніших перлин світового літературного мистецтва.
ТИЖДЕНЬ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.
Девіз: "Двері відчинені для проханих і непроханих"
06.02.2017-10.02.2017 рік
План проведення тижня зарубіжної
літератури
Понеділок (06.02)
1.Ознайомлення з планом та завданнями тижня зарубіжної літератури
2. Кросворди та вікторини від зарубіжної літератури
3. Конкурс малюнків «Мій улюблений літературний герой» (5-9 класи)
Вівторок (07.02)
- Анкетування «Який ти літературний герой» (7-9 класи)
- Брейн-ринг «Література від А до Я» (5-9 класи)
Середа (08.02)
- Конкурс читців-декламаторів «Краса поетичного слова» (5-9 класи)
- Конкурс на кращу літературну газету (5-9 класи)
- Зустріч у літературній вітальні з А. Ахматовою «На пороге стоит судьба…» (8-9 клас)
Четвер (09.02)
- Літературний КВК «Сторінками улюблених книг» (5-6 клас)
- Гра «Літературна регата» (7 клас)
3. Казковий кінотеатр «Життя розпочинається з дитинства, а література з казки». Перегляд мультиплікаційних фільмів (1-4 класи)
П’ятниця (10.02)
1. Літературний ранок «Твір, який читають, має теперішнє; твір, який перечитують, має майбутнє»
2. Підбиття підсумків, конкурсів та вікторин
3. Загальношкільна лінійка - нагородження переможців за номінаціями
У понеділок діти традиційно на лінійці мали змогу ознайомитися з планом проведення тижня зарубіжної літератури. Також у перший день для усіх, хто вміє не лише читати, а й фантазувати. Для тих, хто читаючи, малює, для юних художників був проведений конкурс малюнків «Мій улюблений літературний герой». У вівторок для 7-9 класів було проведене анкетування «Який ти літературний герой». Учні залюбки довідались, якому літературному герою вони відповідають.
Серед учнів 5-9 класів був проведений брейн-ринг «Література від А до Я». Обидві команди завзято боролися за перемогу, та перемогла дружба – зіграли в нічию.
У середу бажаючі могли спробувати себе у ролі декламаторів. Для усіх бажаючих був проведений конкурс читців-декламаторів «Краса поетичного слова».
У четвер знову відбулося змагання серед знавців зарубіжної літератури. Було проведено літературний КВК «Сторінками улюблених книг». Завзято змагалися команди 5-го та 6-го класу.
А для молодших учнів нашої школи влаштували казковий кінотеатр «Життя розпочинається з дитинства, а література з казки». Переглянули мультиплікаційний фільм «Подорож Нільса з дикими гусьми».
А ще протягом тижня учні мали змогу взяти участь в розгадуванні кросвордів та в конкурсі на кращу літературну газету.
Завершився наш тиждень підбиттям підсумків конкурсів та вікторин та
загальношкільною лінійкою - нагородженням переможців за номінаціями.
|